اطلاعیه مهم امتحانات

اطلاعیه مهم امتحانات
1. امتحانات به صورت مجازی از تاریخ 12 تیر ماه از طریق سامانه وادانا (سایت آموزشکده سما قوچان) برگزار می‌گردد.
2.امتحانات دروس عملی که در آموزشیار (در کارت امتحانی) فاقد تاریخ است با هماهنگی دانشجو با استاد مربوطه برگزار می‌شود. (لطفا با استاد مربوطه در این خصوص هماهنگ باشید)
⭐💫اطلاعیه سامانه‌ی دانشجویی💫⭐قابل توجه دانشجویان گرامی - فرآیند ارزشیابی و اخذ کارت ورود به جلسه‌ی امتحان 
توجه: در صورت داشتن بدهکاری ابتدا از طریق منوی "ثبت نام دروس دانشجو" زیرمنوی "مدیریت مالی نیمسال‌های تحصیلی"-دکمه‌ی پرداخت الکترونیکی شهریه اقدام به تسویه حساب مالی نموده و یا با مدیر مالی واحد دانشگاهی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت بدهی ارتباط داشته باشید. در غیر این صورت ارزشیابی اساتید و اخذ کارت ورود به جلسه‌ی امتحان امکانپذیر نمی‌باشد و پنل دانشجویی بر روی منوهای خدمات آموزشی غیرفعال می‌باشد. پس از پرداخت و یا تعیین تکلیف بدهی از سامانه خارج شده و پس از دقایقی مجددآً وارد سامانه شده تا منوهای آموزشی فعال گردد. 
1)  منوی ارزشیابی و زیرمنوی "ارزشیابی استاد در نیمسال جاری" را انتخاب نمایید.
2)     با انتخاب این زیر منو وارد صفحه لیست دروس نیمسال جاری شده و در قسمت چپ صفحه با انتخاب لینک "ارزشیابی استاد" وارد صفحه ارزشیابی می‌شوید.
3)     با توجه به سوالات نمایش داده شده در این صفحه، گزینه‌ دلخواه برای هر سؤال را انتخاب نمایید. (انتخاب یک پاسخ برای هر سؤال ضروری می‌باشد.)
4)     پس از انتخاب تمامی پاسخ‌ها، دکمه "ثبت" را انتخاب نمائید. توجه داشته باشید با زدن دکمه ثبت، ارزشیابی مجدد برای استاد مربوطه امکانپذیر نخواهد بود و لینک مربوط به ارزشیابی استاد غیرفعال می‌گردد.
5)     جهت ارزشیابی سایر دروس با زدن دکمه بازگشت به صفحه دروس نیمسال جاری بازگشته و ارزشیابی سایر کلاس درسها را به روش فوق انجام دهید.
6)      پس از اتمام ارزشیابی تمامی کلاس‌درس‌ها، اخذ "چاپ کارت ورود به جلسه امتحان" که به صورت یک دکمه در انتهای صفحه دروس نیمسال جاری قابل مشاهده می‌باشد، امکانپذیر می‌گردد. 
با سپاس از همکاری شما


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد

مطالب مرتبط