راهنمای سامانه امتحان مجازی(دانشجویان)

نکات قابل توجه دانشجویان گرامی دربرگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم400-1399

  1. حتما چند روز قبل از امتحان،برنامه ثبت شده در آموزشیار(یا کارت ورود به جلسه) رااخذ نمایید. در صورت مشاهده هر گونه مغایرت ، با شماره 05147239006 ( امتحانات داخلی 19) تماس بگیرید تا مشکل قبل از زمان امتحان برطرف گردد.
  2. مهم:حداقل از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از شروع امتحان وارد سامانه امتحانات(وادانا) شوید . ورود دانشجو به سامانه الزامی است و در غیر اینصورت غیبت امتحان ثبت می‌شود.
  3. دانشجویان محترم موظف هستند پس از شروع آزمون با توجه به  مدت زمان پاسخگویی سوالات، پاسخنامه را حتما در سیستم وادانا بارگذاری نمایند.
  4. چنانچه دانشجو در بارگذاری سوالات به هرعلتی مشکل داشت می‌تواند پاسخنامه را حداکثر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بعد از اتمام امتحان به ایمیل استاد ارسال نماید.
  5. حتما در عنوان ایمیل ارسالی ، نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، نام درس و استاد را بنویسید.
  6. بهتر است دانشجویان از طریق کامپیوتر و یا لپ تاپ در امتحانات شرکت کنند و نرم افزارهای باز کردن فایل های pdf و تصویر و نیز نرم افزارکاهش دهنده حجم فایل را داشته باشند.
  7. مهم:در صورت داشتن دوامتحان به صورت همزمان (تداخل امتحانی) ثبت حضوردانشجودر هر دو امتحان الزامی است و اگریکی ازدوامتحان تستی است ، توصیه می‌شود که اول آن را امتحان دهد و بعد پاسخنامه  درس دوم  ارسال گردد و در صورت کمبود وقت با هماهنگی استاد محترم برگه امتحانی را برای ایشان از طریق ایمیل ارسال نماید. ورود به سامانه وادانا به صورت همزمان با لپ تاپ و گوشی و... بلامانع می‌باشد.

8 - باتوجه به احتمال بروز مشکلاتی از جمله قطعی برق یا اینترنت ، توصیه می‌شود دانشجویان تلفن همراه و لپ تاپ خود را بطور کامل شارژ کنند و در بازه امتحانی حتما اینترنت موبایلی نیز در اختیار داشته باشند تا در صورت ضرورت بتوانند از آن استفاده نمایند.


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد

مطالب مرتبط